zdalny pulpit dos

croolyc croolists w gmail.com
Wto, 8 Kwi 2008, 18:40:45 CEST

07-04-08, Mieszko Kaczmarczyk <linux_mdk w wp.pl> napisał(a):

> To odpal sobie okienko z konsole i zamroż rozmiary - klikasz na listwie
> okna prawym klawiszem myszy -=> zaawansowane -=> dodatkowe ustawienia
> okna.

mialobyc bez X
hmm,,, wolalbym bez,
jak mam X instalowac i uprawiac gimnastyke to chyba wolalbym isc na latwizne
i postawic winde + jakies vnc albo zdalny pulpit
pokombinuje jeszcze w konsoli

kolega wczesniej pisal o obciazeniu przez dosemu
tez to zauwazylem, czy dosbox bedzie lzejszy?
a moze virtualbox/qemu + freedos?

nie ma chyba odpowiednika windowsowego timedos - dla linux