zdalny pulpit dos

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 8 Kwi 2008, 19:45:14 CEST

On Tue, Apr 08, 2008 at 04:40:45PM +0000, croolyc wrote:
>    07-04-08, Mieszko Kaczmarczyk <linux_mdk w wp.pl> napisal/(a):
>
>      To odpal sobie okienko z konsole i zamroz rozmiary - klikasz na listwie
>      okna prawym klawiszem myszy -=> zaawansowane -=> dodatkowe ustawienia
>      okna.
>
>    mialobyc bez X
>    hmm,,, wolalbym bez,
>    jak mam X instalowac i uprawiac gimnastyke to chyba wolalbym isc na
>    latwizne i postawic winde + jakies vnc albo zdalny pulpit
>    pokombinuje jeszcze w konsoli
pod vnc aplikacje dosowe nie działają ;>

>    kolega wczesniej pisal o obciazeniu przez dosemu
>    tez to zauwazylem, czy dosbox bedzie lzejszy?
>    a moze virtualbox/qemu + freedos?
pod dosboxem sporo oprogramowania księgowego nie działa..

pakiet dosemu + freedos + zdalne uruchamianie tego działa. Przynajmniej
dla niektórych aplikacji.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator