zdalny pulpit dos

Rafał Cygnarowski rafilists w gmail.com
Wto, 8 Kwi 2008, 21:15:15 CEST

Dnia wtorek, 8 kwietnia 2008, croolyc napisał:

> mialobyc bez X
> hmm,,, wolalbym bez,
> jak mam X instalowac i uprawiac gimnastyke to chyba wolalbym isc na
> latwizne i postawic winde + jakies vnc albo zdalny pulpit
Może opisałbyś lepiej swoją sytuację? Bo z tego co piszesz wynika, że program
będzie uruchamiany tylko przez 1 osobę. A dlaczego musi być zdalnie?

> pokombinuje jeszcze w konsoli
>
> kolega wczesniej pisal o obciazeniu przez dosemu
> tez to zauwazylem, czy dosbox bedzie lzejszy?
W dosemu obciążenie w dużej mierze zależy od programu, który jest uruchamiany,
sposobie dostępu do dysku i ustawień w dosemu.conf.

> a moze virtualbox/qemu + freedos?
Jeśli w Twoim programie nie ujawni się problem z błędem w emulacją
klawiatury...

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski