[Ac] KMix i SB Live!

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Sob, 19 Kwi 2008, 13:29:40 CEST

Saturday 19 of April 2008 08:11:35 Grzegorz napisał(a):

> Dodać coś jeszcze co mogło by pomóc?...

Problemu szukalbym w alsie :

alsamixer
Tez ma pewnie mniej suwakow
U siebie zauwazylem ze raz jest ich wiecej raz mniej nie wiem od czego to zalezy bo nie wnikalem jeszcze.
Ostatnio byla wlasnie jakas nowa alsa moze sprobuj zbudowac sobie starsza lub uaktualnij do najnowszej.
To moze byc problem z modulem snd-mixer-oss sprawdz na jakims innym standardowym mikserze jakie sa suwaki dostepne.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń