[Ac] KMix i SB Live!

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Sob, 19 Kwi 2008, 18:32:41 CEST

Saturday 19 of April 2008 13:29:40 Bartłomiej Zimoń napisał(a):
> Mam kartę dźwiękową SB Live! która przedstawia się następująco:

Saluto!

mam takie wrażenie, że ostatnio coś się w ogóle źle dzieje z obsługą
SB - miałem wersję LIVE - i pod Linuxem miałem jakoś prawie tyle samo
szumu co dźwięku - za to pod windą działało OK.

Akurat karta padła - i zamontowałem SB-PCI64 (SB-PCI128 jest w ogóle
niewidoczne pod Linuksem - czyżby tylko u mnie???) - teraz działa OK -
lecz jakoś dziwnie zachowują się suwaki - tak jakby maksymalne wartości
były 2x za duże - czyli od połowy suwaka jest znów cisza i się
rozgłaśnia.....

Na karcie AC-97 z płyty głównej (jakiś Realtec) Kmix u mnie działa OK.

Może downgrade???

Mieszko
--
Zobacz cyfrową stację pogody: