[Ac] KMix i SB Live!

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 19 Kwi 2008, 21:17:14 CEST

Dnia sobota 19 kwiecień 2008, Mieszko Kaczmarczyk napisał:
> Poprzednia SB-Live też biegała na EMU lecz jak pisałem pod Linuxem
> szumiała.

A jedną rzecz kojarzę. U mnie ustawienie "wysoko" któregoś suwaka (który nie
mam bladego pojącia co robił ew. nie pamiętam) sprawiało, że miałem szumy.
Ustawienie na 0 sprawiało, że szumów nie było... nie pamiętam który suwak i
nie wiem jak ficzer poza szumem dostarczał:D Tak więc w sb live polecam się
pobawić suwakami. Np. ustawić wszystko na 0 i podnosić po kolei każdy który
jest nam potrzebny i się wsłuchiwać czy nie dzieje się coś złego.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic