[Ac] KMix i SB Live!

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Sob, 19 Kwi 2008, 22:41:51 CEST

Saturday 19 of April 2008 21:17:14 Kamil Dziedzic napisał(a):

> A jedną rzecz kojarzę. U mnie ustawienie "wysoko" któregoś suwaka
> (który nie mam bladego pojącia co robił ew. nie pamiętam) sprawiało,
> że miałem szumy. Ustawienie na 0 sprawiało, że szumów nie było... nie
> pamiętam który suwak i nie wiem jak ficzer poza szumem dostarczał:D
> Tak więc w sb live polecam się pobawić suwakami. Np. ustawić wszystko
> na 0 i podnosić po kolei każdy który jest nam potrzebny i się
> wsłuchiwać czy nie dzieje się coś złego.

Też tak myślałem - wszystko miałem na zero a karta szumiała.  Karty już
nie mam (zepsuła się - ale to nie od linuxa - przebicie z głośników)
teraz mam SB-PCI64 i jak pisałem suwaki są jakby 2x za długie - czyli
na 50% mam juz max głośność, 51% - cisza, i dalej do 100% ponownie
coraz głośniej.

Miesiu
--
Zobacz cyfrową stację pogody: