builder i distfiles

Tomasz Wittner tomasz.wittner w gmail.com
Pon, 21 Kwi 2008, 00:01:44 CEST

On Tuesday 15 of April 2008, 13:51, Pawel Zuzelski wrote:

> Próbowałem, ale to u mnie nie działa. Dostaję błąd:
>
> Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
> (http://dl.sourceforge.net/aa-project/aalib-1.4rc5.tar.gz)
Ten URL nie jest "docelowy" - docelowym jest np:
http://heanet.dl.sourceforge.net/aa-project/aalib-1.4rc5.tar.gz
Czy w SPECS/ masz "upnięty" plik mirrors ? Spójrz do niego.
Co pokazuje builder -h | grep mirrors? Na razie nic nie mogę sprawdzić (czyli
ew. podać Ci gotowego rozwiązania, bo nie działa cvs)

--
Tomasz Wittner