RE: Samba - Kopiowanie plików .exe

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 21:27:47 CEST

On Mon, 21 Apr 2008, Łukasz Pietrzyk - Hurtownia KRYSTYNA wrote:

> Antywirus odpada. Na serwerze jest go brak. Na stacji roboczej również.
> Wszystkie inne pliki typu .zip .doc i inne kopiuje się poprawnie.

Skoro to exe, to może próbuje go odczytać w celu pokazania ikonki?
Przy kiepsko działającej sieci (swego czasu pod vmware sieć typu bridge
działała koszmarnie) zestaw duża ilość exeków w jakimś katalogu +
total commander wiązał się z dłuuuugim czekaniem...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"