Samba - Kopiowanie plików .exe

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 22:30:08 CEST

Monday 21 of April 2008 19:22:12 Łukasz Pietrzyk - Hurtownia KRYSTYNA
napisał(a):
> Mam pewien problem z plikami .exe, otóż podczas kopiowania np. Ctrl+C
> i Ctrl+ V o innego folderu na serwerze okienko windowsa przywiesza
> się na około 60 sekund (brak odpowiedzi) po czym następuję
> kopiowanie.
>
> Co może być spowodowane takim opóźnieniem? Taki problem mam na
> Windows 98 i 2000 i XP.

Ja bym stawiał na rejestr windy i tam blokowanie plików EXE - niestey
nie pamiętam w którym miejscu - lecz poszukaj na necie - jest tego
trochę opisane w związku z blokowaniem plików dla ałtlóka - i w
podobnych okolicach powinno być na dysków sieciowych.

Powodzenia
Miesiu
--
Zobacz cyfrową stację pogody: