[Th] Zwis haldaemon przy montowaniu usb

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 25 Kwi 2008, 11:21:52 CEST

On pią, 2008-04-25 at 10:48 +0200, Tomasz Narloch wrote:
> Od pewnego czasu mam problem z montowaniem pamięci z usb.
> Kiedy podłączę pamięć do komputera, to wyświetla mi się okienko KDE o
> urządzeniu do zamontowania, wtedy klikam OK i czekam, aż pokaże się
> okienko konquerora z plikami z pendrive-a.
> W tym momencie zazwyczaj coś pada i dostaję komunikat, że montowanie nie
> powiodło się.
> Haldaemon oczywiście PADŁ.

Spoko -- ja przed chwilą ubiłem hald-addon-storage, który tak se (bo
żadnego pena nie podłączyłem) zajął oba procki mojego kompa na tyle
konkretnie, że pół godziny zajęło mi przełączenie się do konsoli,
zalogowanie, uruchomienie topa i zabicie go z przerwami po 5-6 minut
między każdym poleceniem

Cz w rny