[Th] Zwis haldaemon przy montowaniu usb

Tomasz Narloch tomas.h w wp.pl
Pią, 25 Kwi 2008, 10:48:34 CEST

Od pewnego czasu mam problem z montowaniem pamięci z usb.
Kiedy podłączę pamięć do komputera, to wyświetla mi się okienko KDE o
urządzeniu do zamontowania, wtedy klikam OK i czekam, aż pokaże się
okienko konquerora z plikami z pendrive-a.
W tym momencie zazwyczaj coś pada i dostaję komunikat, że montowanie nie
powiodło się.
Haldaemon oczywiście PADŁ.

W takim wypadku robię "service haldaemon restart" i próbuję jeszcze raz
(za którymś razem się udaje i wyświetla pliki:).
W etc/fstab nie mam wpisu dotyczącego pendrive.

$ rpm -qa | grep hal
hal-libs-0.5.10-8.i686
hal-0.5.10-8.x86_64
hal-devel-0.5.10-8.x86_64