[Th] Kolejna aplikacja odmawia startu (pod KDE)

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 25 Kwi 2008, 23:17:19 CEST

Dnia 2008-04-24, czw o godzinie 21:46 +0200, Łukasz Maśko pisze:

> Wiem, znam. Nie przepadam. Do konquerora się przyzwyczaiłem i w zupełności
> mi do wszystkiego wystarcza. A do czego nie wystarcza, robię skryptami
> shelowymi :-)

Jak coś po upgradzie nie działa, a powinno (bo np. działa na innym
sprzęcie) to czasem warto sprawdzić rpm -q -V
Mi już kilka razy się zdarzyło, że po upgradzie były błędy i pomógł
reinstall tego samego pakietu. I to nawet nie były błędy przy ściąganiu,
tylko sama instalacja coś źle poszła i nie widziałem żadnych sygnałów,
że coś jest nie tak...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl