[Th] Kolejna aplikacja odmawia startu (pod KDE)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 26 Kwi 2008, 13:22:41 CEST

Dnia piątek, 25 kwietnia 2008, Krystian Tomczyk napisał:
[...]
> Jak coś po upgradzie nie działa, a powinno (bo np. działa na innym
> sprzęcie) to czasem warto sprawdzić rpm -q -V
> Mi już kilka razy się zdarzyło, że po upgradzie były błędy i pomógł
> reinstall tego samego pakietu. I to nawet nie były błędy przy ściąganiu,
> tylko sama instalacja coś źle poszła i nie widziałem żadnych sygnałów,
> że coś jest nie tak...

Mi się tak tylko raz zdarzyło przy upgradzie mozilli. Ale to było dawno.
Rzecz w tym, że jak się zrobi duży update, wiele pakietów, to ciężko jest
stwierdzić, co bruździ. W domu przestał mi działać protokół fish w
konquerorze, a w pracy dla odmiany przestało się uruchamiać OOo. A
konfiguracja programowa niby taka sama (niedawna instalacja polegała na
sklonowaniu danych z jednego kompa na drugiego i późniejszym
dokonfigurowaniu w zależności od lokalnych warunków). I bądź tu człowieku
mądry, co popsuło system.

Ale na tym polega rola świnki doświadczalnej, żeby instalować i próbować ;-)