[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 26 Kwi 2008, 21:06:24 CEST

Dnia sobota, 26 kwietnia 2008, Mieszko Kaczmarczyk napisał:
[...]
> A nie powinno być:
> soffice -writer %U

Tak jaknapisałem, jest w plikach *.desktop z pakietu openoffice.org. Wpisane
z linii poleceń też działa.

Poza tym chciałbym zauważyć, że soffice nie jest domyślnie widziane, bo
siedzi w /usr/lib/openoffice.org/program/, który nie musi być w PATH:

$ which soffice
/usr/bin/which: no soffice in
(/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/X11R6/bin:/home/users/ed/bin:/sbin:/usr/sbin)