[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Sob, 26 Kwi 2008, 21:58:30 CEST

Saturday 26 of April 2008 21:06:24 Łukasz Maśko napisał(a):

> Tak jaknapisałem, jest w plikach *.desktop z pakietu openoffice.org.
> Wpisane z linii poleceń też działa.
>
> Poza tym chciałbym zauważyć, że soffice nie jest domyślnie widziane,
> bo siedzi w /usr/lib/openoffice.org/program/, który nie musi być w
> PATH:
>
> $ which soffice
> /usr/bin/which: no soffice in
> (/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/X11R6/bin:/home/users/ed/bin:/sbin
>:/usr/sbin)

Wg mnie to sprawa wygląda tak, że właśnie nie masz dostępu do tego pliku
ze ściezki domyślnej - skoro z linii poleceń działa a w menu nie to
może jest kwestia ustawień tego menu?   Może coś w kcontrol
przestawiłeś?  Albo coś Ci nadpisało ustawienia?

Może wpisz do menu cała ścieżkę do swriter?

Miesiu
--
Zobacz cyfrową stację pogody:
http://miesiu.republika.pl/stacja_pogody/stacja_pogody.html