[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 26 Kwi 2008, 22:41:32 CEST

Dnia sobota, 26 kwietnia 2008, Mieszko Kaczmarczyk napisał:
[...]
> Wg mnie to sprawa wygląda tak, że właśnie nie masz dostępu do tego pliku
> ze ściezki domyślnej - skoro z linii poleceń działa a w menu nie to
> może jest kwestia ustawień tego menu?   Może coś w kcontrol
> przestawiłeś?  Albo coś Ci nadpisało ustawienia?
>
> Może wpisz do menu cała ścieżkę do swriter?

Być może masz rację. Ale powtórzę się: ja używam oryginalnych,
dystrybucyjnych plików *.desktop, w których przykładowo OO Writer jest
odpalany przez oowriter %U. Konfiguracja taka działała poprawnie jeszcze
tydzień temu. Po update po tym, jak się pojawiły nowe pakiety po reanimacji
ep09.pld-linux.org, OOo przestało się uruchamiać. Przy czym update nie
obejmował OOo. Dodatkowo, rpm -V wykazuje, że instalacja OOo jest poprawna.
Coś muszę mieć namieszane w plikach konfiguracyjnych, lub jakiś inny pakiet
mi psuje system. Ale na 100% naprawa nie wymaga jawnego użycia skryptu
soffice w ten czy inny sposób. Zwłaszcza, że jest on wołany przez skrypty
oowriter, oocalc, ooimpress itd.:

$ which oowriter
/usr/bin/oowriter
$ cat /usr/bin/oowriter
#!/bin/sh
/usr/lib/openoffice.org/program/soffice -writer "$@"

Po niedzieli jeszcze popróbuję reinstalacji niektórych podejrzanych
pakietów. Temat uważam za zamknięty.