Problemy z polipo

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Nie, 27 Kwi 2008, 22:56:52 CEST

Dnia niedziela 27 kwietnia 2008, Przemysław Backiel napisał:

> jestes pewien ze nie wytrzyma squida?
>
> jaki tam kernel? mało RAM to ile?
> to jest PIII, tak? wiec min 500 MHz
>
> jesli kernel to 2.6
> to to zbudowac squida z obsługa epoll i bedzie bardzo ok :)
> (chyba ze przewalasz wiecej niz n dziesiąt hostów)

Popieram, mam PII 350MHz z 192MB pamięci, który na squidzie obsługuje ~70 osób
popołudniami. Zużycie pamięci dochodzi do 140MB, ale procesor się właściwie
nudzi.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl