Problemy z polipo

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 27 Kwi 2008, 23:20:09 CEST

On Sun, Apr 27, 2008 at 10:56:52PM +0200, Remigiusz Enleth Marcinkiewicz wrote:

> Popieram, mam PII 350MHz z 192MB pamięci, który na squidzie obsługuje ~70 osób
> popołudniami. Zużycie pamięci dochodzi do 140MB, ale procesor się właściwie
> nudzi.
u mnie min to byl jakis k6 koło 200mhz i chyba 128 mb ram. obsługiwało
toto sporo ponad 100 osób na 4 mbit symetryka (2 x lmds z futuro);)

spool squida na jakimś zabytkowym dysku scsi.

Ech, to były czasy :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator