Bank BPH i Iceweasel - podpisywanie przelewów...

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Sob, 16 Sie 2008, 23:02:16 CEST

Friday 15 August 2008 11:32:00 Krystian Tomczyk napisał(a):

> Na tych nowych plikach? Jak nie masz kopii poprzednich plików to może
> dla zabawy pomęcz trochę dział pomocy w banku ;) Ciekaw jestem co
> będą doradzać...

Generalnie to mi to samo do głowy przyszło - kiedyś walczyłem z
ING/Śląskim - babka po drugiej stronie to tylko umiała powiedzieć - "tam
jak się zapyta o costam to należy kliknąć OK"

Mieszko
--
Zobacz nowe miasto: Linuksowo.pl
http://linuksowo.pl.myminicity.com/

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

Niech żyje Napoleon!-wołaj ludzie tkliwy
niech żyje po tysiąc lat (kto z nas będzie żywy),
Niech Polak ostatni z tym czuciem umiera
A hasło: Napoleon! niech mu usta zwiera!

.