Jak przejsc z Ac do Th

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 18 Sie 2008, 23:07:52 CEST

On Mon, 18 August 2008 21:12:00 +0200, Paweł Długosz wrote:

> Wiem, że to nie jest odpowiedź wprost na Twoje pytanie, ale
> naprawdę szczerze polecam zaoranie Ac i postawienie świeżej
> instalki Th :)

Fuj. Tak to ja przechodziłem z W98 na W2000. :-)

Z Ac na Th dało się kiedyś przejść _prawie_ normalnie,
ale za dużo nie pamiętam, bo to dawno było (w 2006?),
więc nie pomogę, nie pomogę. Ale dało się przejść.

--
Dariusz Laskowski                  Nie mam pojęcia jak się "hakuje",
darlas at post.pl                  a ojciec mi ciągle mówi, że po to