Jak przejsc z Ac do Th

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 19 Sie 2008, 08:00:39 CEST

On Mon, 18 Aug 2008, Dariusz Laskowski wrote:

> Fuj. Tak to ja przechodziłem z W98 na W2000. :-)

A ja z Ra na AC, i potem z AC na Th :) Jeśli nie masz dostępu
bezpośredniego/terminalowego do maszyny, jeśli nie masz dużo czasu, jeśli
nie możesz sobie pozwolić na długi przestój przy walkach z wersjami db/rpm i
innych - lepiej zaoraj :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"