Jak przejsc z Ac do Th

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 19 Sie 2008, 20:42:46 CEST

On Tue, 19 August 2008 19:26:31 +0200, Grzegorz Rajda wrote:

> A która według was bardziej nadaje się do życia i pracy?

Pewnie zależy od tego co kto lubi.

Nigdy nie widziałem Ti, to nie wiem co za zwierz, ale np. tutaj:
<http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2008-August/145894.html>
jest interesująca wymiana zdań na temat tego do czego służy locale.

Oczywiście generalizowanie na podstawie jednego zaledwie wątku
jest skrajnie niesprawiedliwie, ale tak czysto hipotetycznie:
w odróżnieniu od Th, które jakoś tam ma chyba coś wspólnego
z _Unix way_ (jestem ZU, więc się nie znam, ale taką mam
nadzieję), Ti chyba więcej ma wspólnego z _Bo tak way_,
więc...

Kwestia gustu... Zależy co kto lubi... I takie tam...

Ja w każdym razie wybieram Uniksa.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl