Jak przejsc z Ac do Th

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Wto, 19 Sie 2008, 21:06:38 CEST

> Ti chyba więcej ma wspólnego z _Bo tak way_, więc...

Proponuje przeczytac http://www.pld-linux.org/Titanium to sie dowiesz
czemu powstal ten fork, dlaczego go stworzylem i jakimi prawami sie
rzadzi. W skrocie:

1. robie to dla siebie bo mi potrzebne
2. zawiera pewne zmiany, ktore tylko mi sa potrzebne
3. pamietam, ze inni tez zdecydowali sie tego uzywac i zadna ze zmian z
puntu 2 nie czyni danej paczki/paczek nieuzywalnymi dla innych
4. trzy powyzsze prawdy byly akcentowane przeze mnie od samego poczatku
istnienia Titanium o czym wszyscy krytykujacy moje decyzje w tej linii
niestety w 100% zarejestrowanych przypadkow nie wiedza i krytykuja "bo tak"
5. mialem to robic prywatnie i z nikim sie nie dzielic wynikiem,
wybralem udostepnienie swojej pracy swiatu, dziekuje wiec tym ktorzy
mnie wspieraja w twierdzeniu, ze byla to sluszna decyzja

M.