Jak przejsc z Ac do Th

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 19 Sie 2008, 22:15:42 CEST

Dnia 2008-08-19, wto o godzinie 21:46 +0200, Dariusz Laskowski pisze:
> BTW to na pewno jest fork? Zawsze myślałem, że fork to takie
> rozgałęzienie. To co się oddziela idzie swoją własną drogą
> i albo z czasem ginie albo przeradza się w jakąś zupełnie
> nową jakość, albo rozwija się równolegle, albo coś tam...
> Natomiast Ti cały czas bazuje na pracy PLD developerów,
> którą Ci mają fantazję wykonwyać dla Th czy też,
> ogólnie rzecz biorąc, dla PLD. IMHO: Ti to nie jest żaden
> fork, to głównie, jak zgaduję, zestaw prywatnych kompilatów.
> I tyle.
W pewnym sensie pewnie masz rację, ale zauważ, że w zasadzie każda
dystrybucja jest poskładaniem opracowanych przez innych kawałków (jądro,
xorg, oo, exim itd.) dobranych w specyficzny dla danej dystrybucji
ewentualnie z jakimiś patchami...
A Ti niewątpliwie jest rozgałęzieniem w stosunku do oficjalnego pld...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl