Jak przejsc z Ac do Th

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 19 Sie 2008, 21:46:16 CEST

On Tue, 19 August 2008 21:06:38 +0200, Marcin Krol wrote:

> Proponuje przeczytac http://www.pld-linux.org/Titanium to sie dowiesz
> czemu powstal ten fork, dlaczego go stworzylem i jakimi prawami sie

> rzadzi. W skrocie:

> 1. robie to dla siebie bo mi potrzebne
> 2. zawiera pewne zmiany, ktore tylko mi sa potrzebne
> 3. pamietam, ze inni tez zdecydowali sie tego uzywac i zadna ze zmian z
> puntu 2 nie czyni danej paczki/paczek nieuzywalnymi dla innych
> 4. trzy powyzsze prawdy byly akcentowane przeze mnie od samego poczatku
> istnienia Titanium o czym wszyscy krytykujacy moje decyzje w tej linii
> [...]

6. Kopernik nadal nie żyje.

BTW to na pewno jest fork? Zawsze myślałem, że fork to takie
rozgałęzienie. To co się oddziela idzie swoją własną drogą
i albo z czasem ginie albo przeradza się w jakąś zupełnie
nową jakość, albo rozwija się równolegle, albo coś tam...
Natomiast Ti cały czas bazuje na pracy PLD developerów,
którą Ci mają fantazję wykonwyać dla Th czy też,
ogólnie rzecz biorąc, dla PLD. IMHO: Ti to nie jest żaden
fork, to głównie, jak zgaduję, zestaw prywatnych kompilatów.
I tyle.

Może z grubej rury:

Jeden człowiek nie może robić dystrybucji.
Żaden człowiek - żadnej dystrybucji.
W każym razie takiej, która miałaby jakieś
praktyczne znaczenie, oprócz bycia ciekawostką.

N a w e t  k l o c z e k  n i e  d a ł  r a d y .  ;-)

PS: Mam nadzieję, że nie traktujesz tego co piszę osobiście.
    Absolutnie nie próbuję Cię obrazić. Zresztą nie czuję się
    wystarczająco mocny, żeby w ogóle umieć Cię obrazić,
    nawet gdybym chciał. To tylko różnica _światopoglądowa_.
    Nic więcej. Naprawdę.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                 deemun: Który Linux jest teraz najlepszy?
                      Sławomir Szczyrba: Freesco. Dziś go stawiałem, to wiem.