Myszka Logitech wariuje

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Śro, 20 Sie 2008, 18:00:46 CEST

Witam,

od pewnego czasu mam mysz Logitech LX8 (bezprzewodowa, USB). Czasami mysz
świruje a objawia sie to tym, że w osi Y ma jakby 20 razy większą czułość niż
powinna mieć i podczas ruszania nią sama klika w przypadkowe miejsca.

Problem pojawia się mniej więcej przy 60-70% uruchomień komputera, żeby
zniknął muszę restartować komputer do skutku co doprowadza mnie już do szału.

Problem jest zarówno w X jak i w trybie tekstowym.

Problem jest zarówno na Ac jak i Th. W XP działa normalnie. Z tego co pamiętam
jak miałem suse 11 to nie wariowała na nim.

Pomóżcie bo niedługo to ja zwariuję a bardzo mi zależy na tej myszy bo jest na
prawdę wygodna i przyjemna w użyciu (kiedy nie wariuje) :/

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka