Myszka Logitech wariuje

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Śro, 20 Sie 2008, 18:05:52 CEST

20/8/2008, "Sylwester Gruszka" <gruszex w gmail.com> napisał/a:

>Witam,
>
>od pewnego czasu mam mysz Logitech LX8 (bezprzewodowa, USB). Czasami mysz
>świruje a objawia sie to tym, że w osi Y ma jakby 20 razy większą czułość niż
>powinna mieć i podczas ruszania nią sama klika w przypadkowe miejsca.

proroczo zapytam - pakiet xorg-driver-input-evdev masz?
mi "od pewnego" upgrejdu tez logitech mx510 przestal
dzialac tak jak nalezy podobnie jak klawiatura (logitech ultrax)
wywalenie evdev i powrot do standardrowych sterownikow
xorg naprawilo sprawe. tych ludzi ktorzy w tym evdev grzebia
powinni za traby powiesic.