Myszka Logitech wariuje

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 20 Sie 2008, 22:52:32 CEST

On Wed, 20 August 2008 18:40:59 +0200, Sylwester Gruszka wrote:

[...]

> Evdeva wywaliłem (zanim sie dowiedziałem co w jego konfiguracji naprawić) bo
> mi nie pozwalał pisać polskichznaków.

> Z jednej strony wydaje mi się że nie powinien mieć z tym nic wspólnego bo
> kojaży mi sie on tylko z X.
> Jednak z drugiej strony....
> # lsmod | grep evdev
> evdev                   9856  4

> nie wiem co robi ten moduł i skąd się bierze i czy powinien być załadowany, w
> każdym razie paczka xorg-driver-input-evdev jest wywalona na zbity pysk.

No bo to są dwa różne pliki, u mnie:

$ rpm -qf /usr/lib/xorg/modules/input/evdev_drv.so
xorg-driver-input-evdev-2.0.4-1.i686
$ rpm -qf /lib/modules/2.6.25.15-1/kernel/drivers/input/evdev.ko.gz
kernel-2.6.25.15-1.i686

Moduł evdev zapewne ładuje Ci udevd.
I to pewnie ten moduł stwarza Ci problemy, bo masz je
i w X i w konsoli. Dopisz sobie do '/etc/modprobe.conf':

blacklist evdev

--
Dariusz Laskowski       Pamiętasz "Pulp fiction"? Scena w sklepie Zeda
darlas at post.pl       (tego co zszedł i zostawił Harleya)? No więc