Myszka Logitech wariuje

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Śro, 20 Sie 2008, 18:40:59 CEST

Wednesday 20 of August 2008 18:05:52 Paweł Sikora napisał(a):
> [...]

Evdeva wywaliłem (zanim sie dowiedziałem co w jego konfiguracji naprawić) bo
mi nie pozwalał pisać polskichznaków.

Z jednej strony wydaje mi się że nie powinien mieć z tym nic wspólnego bo
kojaży mi sie on tylko z X.
Jednak z drugiej strony....
# lsmod | grep evdev
evdev                   9856  4

nie wiem co robi ten moduł i skąd się bierze i czy powinien być załadowany, w
każdym razie paczka xorg-driver-input-evdev jest wywalona na zbity pysk.

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka