klonowanie bazy mysql do nowego systemu

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 26 Sie 2008, 12:15:21 CEST

On Tuesday 26 August 2008, Sylwester Gruszka wrote:

> Właśnie tego nie chciałem robić ;-)
> Chodziło mi o skopiowanie odpowiednich plików z Ac do Th nawet bez restartu
> systemu, tylko czy to zadziała i jeśli tak to które pliki trzeba skopiować?

Zadziała tylko jeśli w Th będziesz miał mysqla z tej samej serii co w Ac (w Ac
jest mysql 5.0, a w Th 5.1 więc "domyślnie" nic z tego).

Generalnie /var/lib/mysql.

Dump & restore to standardowa operacja w takim przypadku.

ps. po skopiowaniu z 5.0 do 5.1 może nawet baza Ci się uruchomić, może nawet
będzie dostęp do danych ale to jest proszenie się o poważne kłopoty.