klonowanie bazy mysql do nowego systemu

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Wto, 26 Sie 2008, 12:45:59 CEST

Tuesday 26 of August 2008 12:15:21 Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> ps. po skopiowaniu z 5.0 do 5.1 może nawet baza Ci się uruchomić, może
> nawet będzie dostęp do danych ale to jest proszenie się o poważne kłopoty.

Ale to jest mój osobisty komputerek-desktopek. W razie co zawsze mogę zrobić
dumpa bo jeszcze Ac nie wywaliłem (gorzej jak się popsuje po wywaleniu
Ac...).
Chcę to zrobić w ten sposób bo:
- dopiero zainstalowałem mysql, nawet jeszcze nie jest uruchomiony
- Ac jest na tej samej maszynie więc tamten mysql też nie jest uruchomiony
- nie chcę restartować kompa bo po restarcie znowu ta mysz mi zacznie wariować
a teraz jest spokojna (3ci dzień nie wyłączam kompa) :P
- tak jest szybciej a nie mam  tam żadnych bardzo ważnych danych ;p

Nadanie stosownych praw do plików to w tym przypadku największy problem bo
będę musiał sprawdzać jakie tam były ;p (ale podejrzewam, że cp ma
odpowiednią opcje do zachwoywania tego)
--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka