PLD-Live 2.0

Pawel Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 31 Sie 2008, 15:03:49 CEST

Dnia 2008-08-31, nie o godzinie 14:03 +0200, Bartosz Taudul pisze:
> Rozsądna wielkość iso to <= 4,4 GB :> Bez żartów z tym szybkim
> ściąganiem, 400 MB na łączu 4 Mbps ściągnie się poniżej 15 minut.

Nie chodzi tylko o ściąganie, ale i o komfort tworzenia i późniejszego
utrzymywania. Duży system Live niewygodnie się tworzy, wczoraj choćby do
testów anacondy wygenerowałem ISO kilkanaście razy.

Temu kto chce wycudowaną funkcjonalność na priv podam numer konta
bankowego ;)

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat(at)pld-linux(dot)org