PLD-Live 2.0

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Nie, 31 Sie 2008, 16:07:55 CEST

On Sunday 31 August 2008, Pawel Kwiatkowski wrote:

> Nie chodzi tylko o ściąganie, ale i o komfort tworzenia i późniejszego
> utrzymywania. Duży system Live niewygodnie się tworzy, wczoraj choćby do
> testów anacondy wygenerowałem ISO kilkanaście razy.
>
> Temu kto chce wycudowaną funkcjonalność na priv podam numer konta
> bankowego ;)

Uh, ja z chęcią bym zobaczył uaktualniany przepis na tworzenie i utrzymywanie
takiego livecd. Co jakiś czas ktoś robi livecd, potem zabawa się mu nudzi i
livecd idzie w zapomnienie. Za kolejne parę mcy ktoś inny ponownie wymyśla
koło i robi nowe livecd.

Może tak pociągniesz "projekt" livecd by ktoś w przyszłości mógł łatwo przejąć
pałeczkę jak Ci się znudzi?