Re: Cannot open root device na jajku powyżej 2.6.24

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Pon, 1 Gru 2008, 19:56:38 CET

2008/12/1 Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl>:

> Tu np dajesz DEVICE /dec/sd*

> Tu lepiej jest po UUID mieć wpisy. Np. to co wypluje:
>
> mdadm --examine --scan --config=partitions

> To wywal.
>
> Zamiast tego
> alias scsi_hostadapter ahci
> do /etc/modprobe.conf
>
> (lub zamiast ahci ten konkretny driver potrzebny do dostania się do rootfsa)

> Oraz mdadm >= 2.6.7.1-2
>
> Problem generalnie polega na tym, że nie asembluje Ci macierzy twierdząc, że
> ma tylko jeden dysk (co widać na jpegu).
>
> --
> [...]

Powyższe zabiegi nie pomogły. A dokładniej: bez ata_piix - w ogóle nie
widział dysków. Geninitrd nie załadował też raida1 - po ręcznym
doadaniu, nadal błąd jak na początku...

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.