[OT] wifi antena

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Pon, 8 Gru 2008, 13:45:44 CET

2008/12/8 Grzesiek Sójka <pld w pfu.pl>:
> Witam,
>
> Używam pldowej maszynki jako geteway do interku. Mam w niej jedną
> sieciówke wifi. Skuteczny transfer pomiędzy laptopem a gw jest mniej
> więcej 2-3.5MBps (bajty) o odległości ok 2m. Sieciówki w obu przypadkach
> to 54Mbps (bity). Zastanawiałem się nad zakupem lepszej antenki do
> stacjonarnego. Nie mam jednak ochoty wywalać kasy bez sensu dlatego
> chciałem spytać czy w ogóle ma to jakiś sens. Mieszkam w bloku i
> odległości nie przekraczają 4m. Dalej na pewno nie będzie. Czy w takich
> [...]

12db to 25 zł http://allegro.pl/item454850951_internet_wszedzie_antena_12dbi_wysylka_gratis.html

Ale do mieszkania, to masakra, aj mam ją w domu w routerze  -zasięg
zwiększył się z 3 razy sąsiedzi pewnie tez juz łapia.

Nie w sile anteny szukałbym problemu... w sumie w mieszkaniu tez mi
jakoś kiepsko idzie, więc przyłączam się do pytania, ale nie w antenie
szukałbym rozwiązania.
--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.