pld na hosting PHP - jak rozdzielacie klientów?

Jakub Piotr Cłapa jpc-ml w zenburn.net
Nie, 14 Gru 2008, 22:21:51 CET

Piotr Pawłow wrote:
> Ale czy faktycznie trzeba zgadywać nazwę katalogu? Może ją wyciągnąć
> z /proc/$pid/fd procesu "sąsiada"? Albo zrobić strace na procesie "sąsiada"?

strace i proc raczej wymagają sporych uprawnień.

> A jeśli nawet trzeba zgadywać, to można spróbować wykorzystać fakt, że próba
> wejścia do katalogu może zająć różną ilość czasu zależnie od tego ile znaków
> pasuje, a tym samym znacznie ograniczyć ilość potrzebnych prób.

Nie wydaje mi się, zeby katalogi były realizowane jako linear search we
współczesnych systemach plików, a szybkość hashowania nie zależy od
ilości pasujących znaków.

--
regards,
Jakub Piotr Cłapa