Re: pld na hosting PHP - jak rozdzielacie klientów?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Wto, 16 Gru 2008, 22:51:13 CET

Wojciech Błaszkowski wrote:
> Dnia piątek 12 grudzień 2008, Jacek Osiecki napisał:

> Zatem login ma możliwość wglądu wyłącznie do własnych $domena. Config dla
> apache generowany również z bazy danych, co załatwia sprawę m.in.
> DocumentRoot.

sie podalcze. wszytko ok. generowanie z bazy itp. tez mam tak zrobione.

ale jak rozwiazales sprawe reloadow apacha przy dodawaniu nowych
vhostow? niestety teraz co kilka godzin musze zrobic relaod (wystarczy
graceful) apacha zeby zalapal nowe vhosty.

niestety ze wzgledu na uzywanie mod_fastcgi i osobnych konfigow php.ini
dla userow nie moge uzyc np. mod_rewrite'a do dynamicznego generowania
vhostow.

masz to jakos lepiej/sensowniej roziwazane niz cokilkugodzinne reloady?

a jesli ktos/cos odczyta /etc/passwd?
albo jesli nie masz w php zablokowanej funkcji posix_getpwuid?
to wszytkie homediry jak na dloni :)

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ a.rdest()infomex()pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-