pld na hosting PHP - jak rozdzielacie klientów?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Wto, 16 Gru 2008, 23:42:09 CET

On Tuesday 16 of December 2008 23:34:45 Wojciech Błaszkowski wrote:
> Witam,

> Po to jest lista dyskusyjna ;-)

> Niestety, nie. Restarty apache są. Również jestem otwarty na rozwiązanie
> tego _problemu_.

nie załatwia Wam sprawy mod_vhost_alias?

To działa tak, że jak użytkownik zarząda "host: example.org", to apache szuka
plików w .../e/x/example.org

Dodanie nowej domeny sprowadza się do utworzenia odpowiedniego katalogu.
Oczywiście żadne restarty indiańca nie są potrzebne.

--
    .....        Pozdrawiam,                                             .....
  .....              Pawel Zuzelski                                    .....