Re: pld na hosting PHP - jak rozdzielacie klientów?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Śro, 17 Gru 2008, 00:28:31 CET

Paweł Zuzelski wrote:

> nie załatwia Wam sprawy mod_vhost_alias?
>
> To działa tak, że jak użytkownik zarząda "host: example.org", to apache szuka
> plików w .../e/x/example.org
>
> Dodanie nowej domeny sprowadza się do utworzenia odpowiedniego katalogu.
> Oczywiście żadne restarty indiańca nie są potrzebne.

gdybyż to było takie proste :)

ze wzgledu na to co napisałem wczesniej, a co teraz zanajduje się w
pierwszym zdaniu tego postu, niestety zaden ze znaych mi modulów (a
przekopalem juz troche googla) nie zalatwia sprawy, wlasnie przez to ze
ja potrzebuje osobnej konfiguracji php.ini dla kazdego usera.

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ a.rdest()infomex()pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-