Re: fglrx dla potomnych

Bart. uzi18 w o2.pl
Nie, 3 Lut 2008, 15:08:00 CET

Dnia 3 lutego 2008 13:57 croolyc <croolists w gmail.com> napisał(a):
> raczej nie bo po kilku rebootach mi juz nie działa
> znowu mam krzaki zamiast 3D :(
> a nic nie grzebalem
> samo sie popsulo?
> grrr nie nawidze ati :evil:

Na razie sie poddalem ale u mnie problem polega na tym ze po restarcie kompa
X nie wstaje sterownik o ile pamietam wywala sie na PreinitDAL.

Jedyne rozwiazanie jakie znalazlem to ze w pliku /etc/ati/amdpcsdb
usuwam linijki DALObjectDataX i DALSelectObjectDataX .

Tymczasowo zrobilem sobie kopie bez tych linijek i podmieniam przy kazdym uruchomieniu.
Inaczej Xy nie wstana.

Paranoja jakas.

Pozdr.
Bartłomiej Zimoń