fglrx dla potomnych

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Sob, 23 Lut 2008, 12:05:36 CET

Dnia niedziela, 3 lutego 2008, croolyc napisał:

> raczej nie bo po kilku rebootach mi juz nie działa
[...]

Howdy.

A mnie teraz "coś" zepsuł upgrade do kde 3.5.9.
Co jakiś czas w `konsole` nie jest wyświetlane to co piszę, czasami trzeba
odpalać i zamykać `konsole`, żeby natrafić na sesję, która wyświetla prompta
i to co wpisuję z klawiatury.
Dodatkowo podobny brak odświeżania zauważam w Tasty Menu (kursor myszki nie
daje focusa na pozycjach), czasami w pasku adresu konquerora, pod Alt+F2...
Także spowolniooone odświeżanie tekstu w widżetach (np. kmail).
Znając życie dojdzie do tego kilka innych aplikacji.

Wszystkie efekty compiza się ładnie wyświetlają. Ati 8.2.
Anybody familiar?

vip;