Re: Pilne: RescueCD kontra sieciówka realtek8168b

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 5 Lut 2008, 10:05:41 CET

On Tue, 5 Feb 2008, Rafał Błażejowski wrote:

> zakładam, że utworzyłeś alias ethN dla tej sieciówki oraz plik
> /etc/sysconfig/ifcfg-ethN

Nie, zdałem się na automatykę rescuecd ;)
Problem już rozwiązany, znalazłem w BIOSie opcję "smart lan" która niby ma
wykrywać parametry sieci i jakoś uruchomiła link. Potem już poszło
standardowo - a raczej prawie standardowo, bo po starcie rescueCD trzeba
było ręcznie załadować moduł r8169 i jeszcze raz dać network restart.

Co ciekawe, pod windowsami sieć po prostu działała ;) widocznie sterowniki
windziane robią przy okazji jakieś czary...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"