MountISO - jak uruchomić?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 6 Lut 2008, 22:55:49 CET

On Wednesday 06 of February 2008, Marcin Sapeta wrote:
> Witam serdecznie.
>
> Potrzebuję uruchomić ten program, logika działania prosta, ale u mnie nie
> działa :( Muszę podmontować obrazy .cue ale nie udaje mi się. Nie jestem aż
> tak mocny w PLD, żeby to rozgryźć. Co radzicie?
> Pozdrawiam

Zacznij kompilować nowe OpenOffice.org. Potem jak się poddasz, wróć do
uruchminia MountISO. Zobaczsz, że to pryszcz.

PS. Logi + strace z reguły podpowiada co go boli ;-)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}