MountISO - jak uruchomić?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 8 Lut 2008, 17:58:41 CET

On Wed, Feb 06, 2008 at 08:44:17PM +0100, Marcin Sapeta wrote:
> Witam serdecznie.
>
> Potrzebuję uruchomić ten program, logika działania prosta, ale u mnie nie
> działa :( Muszę podmontować obrazy .cue ale nie udaje mi się. Nie jestem aż
> tak mocny w PLD, żeby to rozgryźć. Co radzicie?
> Pozdrawiam
nie znam tego programiku, ale - próbowałeś skonwertować te obrazy do
zwykłego iso? Bodajże bin2iso kiedyś używałem do tego celu.

A - i cue to o ile mnie pamięć nie myli były tylko pliki opisujące cd -
"treść" była zawarta w plikach bin...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator