[Th] Jak przekazać taki parametr do dhcpcd z poziomu skryptów?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Lut 2008, 14:58:18 CET

Ze względu na jakiś błąd w firmware mojego routerka (DLink DI-624+), żeby
poprawnie przyznawać stały adres IP na podstawie MAC-a, _MUSZĘ_ uruchamiać
dhcpcd w taki sposób:

dhcpcd -I "" wlan0

Problem polega na tym, że nie umiem przekazać tego parametru przez
DHCP_OPTIONS. Próbowałem różnych kombinacji z cudzysłowiami, apostrofami,
backslashem itp. Żaden nie okazał się poprawny. Prawdopodobnie winne są
sjakieś funkcje wykorzystywane w rc-scripts, ale nie umiem ich namierzyć.

Czy ktoś zna sposób na poprawne przekazanie parametru postaci "" do dhcpcd z
poziomu skryptów startowych?