To teraz trudniejsz chyba. PHP+MYSQL+UTF - migracja.

Marcin Kaminski maxiu w best.net.pl
Pon, 11 Lut 2008, 12:03:48 CET

On Monday 11 of February 2008, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Ale niestety niepełna.
> UFPDF nie łamie tekstu.
> Tj. nie działa automatyczne zawijanie tekstu i wyrównania w pionie.
> Czyli d. Nie będzie koszernie. Bazy zostają w latin2.
> Błe.

Możesz przechowywać, przetwarzać i używać w UTF8, a drukować w LATIN2 i wg
mnie to byłoby najlepsze (przy założeniu że drukowanie wymaga LATIN2).
Dane, które podajesz do UFPDF konwertuj z utf-8 do latin2 (i tylko w tym
momencie, nie przechowuj ich nigdzie w LATIN2) za pomocą iconv, ewentualnie
przed pobieraniem danych z bazy ustaw mysql_client_encoding("latin2").

- Marcin Kaminski --------------------------------- maxiu -
--- software developer ------------------------ Bestmax ---
----- server administrator --------------- Best Group -----
------- http://karnisz.net/ ----- http://bg.net.pl/ -------