To teraz trudniejsz chyba. PHP+MYSQL+UTF - migracja.

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Pon, 11 Lut 2008, 14:15:34 CET

Marcin Kaminski pisze:

> Możesz przechowywać, przetwarzać i używać w UTF8, a drukować w LATIN2 i wg
> mnie to byłoby najlepsze (przy założeniu że drukowanie wymaga LATIN2).
> Dane, które podajesz do UFPDF konwertuj z utf-8 do latin2 (i tylko w tym
> momencie, nie przechowuj ich nigdzie w LATIN2) za pomocą iconv,

To chyba najlepiej - wtedy wszędzie masz utf, tylko do fpdfa uzyj latin2.

Albo jeszcze lepiej, chociaż nie znam fpdfa i nie wiem, czy to wykolane
- samemu stworzyć klasę potomną od fpdfa i przeładować metody, które
tego wymagają (nie wiem, czy nie wystarczy Cell() przeładować)

> ewentualnie
> przed pobieraniem danych z bazy ustaw mysql_client_encoding("latin2").

No to bez sensu, to IMHO już lepiej baza w latin2