TIMED - jak skonfigurowac i uruchomic

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 12 Lut 2008, 15:58:04 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od marteen i powiedziała :

> mozesz mi podeslac konfiga??
>
> marcin

# poldek -i ntp
Jako typowy serwer, ntpd nie wymaga specjalnej konfiguracji.
# poldek -i ntp-client
Tutaj wpisałem swój ulubiony serwer czasu. Reszta opcji domyślnie, jak
po instalacji.
/etc/sysconfig/ntp :
NTPDATE_SERVERS="ntp.task.gda.pl"
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby synchronizować czas
lokalnie, z autoryzacją itp., jednak w moim przypadku nie było to
konieczne, więc się nie zagłębiałem, czas na wszystkich moich
komputerach nie różni się powyżej 0.6 sekundy...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski