TIMED - jak skonfigurowac i uruchomic

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 12 Lut 2008, 18:44:49 CET

Dnia wtorek, 12 lutego 2008, marteen napisał:

> mozesz mi podeslac konfiga??

Ja dla ntp by mi się synchronizował z innymi lokalnymi maszynami (i by do
niego mogły się synchronizować....)

server ntp1
server ntp2
peer 127.127.1.0
fudge 127.127.1.0 stratum 10
broadcastdelay 0.008
restrict default ignore
restrict 127.0.0.1
restrict 192.168.0.0 mask 255.255.0.0

Prawdę mówiąc nie wiem czemu mam tak, a nie inaczej. Ze 100 lat temu tak
ustawiłem i działało, więc teraz wszędzie tak samo wpisuje.

Mam w sieci lokalnej dwa serwery ntp do których się synchronizują wszystkie
inne serwery w sieci lokalnej, a one same synchronizują się z dwoma różnymi
serwerami w polsce i jeszcze mają siebie zajemnie wpisane jako peer.

--
Pozdrawiam,
Paweł